Middag, Vinci, Vimmel & efterfest x2

Middag hos Successful Design, ett glas vin på Vinci, dans på Vimmel och efterfest x2 - Min lördag kväll! Efter middagen hade jag tänkt att gå hem, var inte sugen på utgång, men tänkte att jag skulle ta 00:40 bussen och följde med till Vinci en liten sväng. Det blev inte alls någon liten sväng på Vinci, utan blev bjuden på ett glas vin och stannade till stängning. Därefter bar det av upp till Vimmel där det var dans för hela slanten med en massa trevligt folk. Där slutade inte kvällen, utan då bar det av till en efterfest och efter att varit där i ca en timma bar det av till en annan där vi spelade "Med andra ord" ända till klockan passerat sex. Det slutade med att jag inte kom hem förens klockan nio imorses, utan att ha sovit en blund. Förmodligen kommer jag att ångra djupt i morgon att jag inte sovit några timmar i natt, utan bara några timmar när jag kom hem nu på förmiddagen. Det får bli ett senare problem för att det var en otroligt trevlig kväll! Ibland får man faktiskt ta att unna sig sådana här helkvällar, för det är man värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback