Tidningar & magasin

Håller på att fixa och sortera bland alla mina tidningar och magasin som jag har här hemma. Tog då upp ett nummer av Café som legat bredvid sängen en herrans massa månader. Dagligen har jag sett detta magasin och någon gång slängt en tanke kring varför just det numret hamnat där, alla andra nummer av Café befinner nämligen sig i vardagsrummet. Självklart vet jag att jag har läst det, så mycket sviker inte mitt minne, haha. Vid närmare granskning såg jag sedan att det stod "mars 2009" på tidningsryggen. Genast förstod jag varför det hamnat där från allra första början och när jag insåg det gav jag ifrån mig ett kvidande och lite ångestladdat "nej". Tänk att man kan bli påmind av gamla minnen när man minst anar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback