Klöver!

Gårdagen var en fullspäckad dag, men en rolig sådan! 18:00 vankades det barnkalas på skolan som Playman och Nostalgiklubben anordnade, otroligt roligt! Det var "hela havet stormar", korv med bröd, stafetter och tårta för hela slanten. Måste ju också inflika att mitt lag, Klöver, kammade hem en seger, haha.
     Efter barnkalaset bar det av till HBC där det var en modevisning av ettorna som går Modedesign på Textilhögskolan i samarbete med Calle Kellgren, riktigt bra visning! Min kära vän Daniel som går just modedesign hade gjort en helt fantastisk kjol, vilken talang han har!
     21:00 satte fyron sig till rätta i biosalongen för att kolla på New Moon. Tyckte att det var en bra film, men jag måste nog erkänna att jag sett bättre filmer. Jag har inte ryckts med i den där Twilight-hypen...
Efter bion bar det av till Vimmel och Vinci en liten sväng innan jag tog bussen hem, blev inte där så långvarigt på grund av att jag inte kände mig 100.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback