Långhelg

Långhelg lockar fram känslan av sommarlov, är det någon som instämmer? Dagarna har spenderats i ett rus av att sommarlovet är nära, så här har dagarna spenderats:

Onsdag
Onsdagkvällen och natten spenderade jag hemma hos min kära vän, mycket mysigt.

Torsdag
Torsdagen spenderades med Fanny och Elin, sedan anslöt sig även Wictor. Vi lagade tacos och åt middag ute, låg i Fannys säng och snick snackade en massa. Framåt kvällen tog vi oss sedan en promenad ner till stan och satte oss på bryggan vi Grand Hotel, där fortsatte vårt konverserande.

Fredag
Igår började jag dagen med en fika på Viskan med de tre ovanstående personerna, sedan gick vi runt lite på vårmarknaden. Klockan 18 bar det var ner till stan igen för att se på Almåsgymnasietsbal sedan mötte Fanny och jag upp Elin och begav oss hem till henne. Hemma hos henne var det girlsnight i hennes säng hela kvällen, mys.

Idag har jag varit på fitting inför modevisningen som äger rum den 4 juni, efter det traskade jag hem till Elin och umgicks med henne. Tanken var att jag skulle hänga med dem på förfest idag, men jag känner mig trött efter att ha haft ett par ganska intensiva dagar, så det blev att jag var tvungen att säga att det blir en hemmakväll för min del. Något som jag måste göra är att ägna tid åt läxböckerna, vilket jag har förträngt under dessa dagar. På grund av att jag jobbar imorgon kommer det inte att finnas mycket tid till det då, men men det är bara att hålla ut nu när det endast är  tre veckor kvar till sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback