Shopping såhär en fredag i mitten av maj

Till min stora förvåning hade H&M i stan fått in Matthew Williamson kollektionen. När jag kom ner till den nedre våningen så händge den turkos/gröna bikinin som jag hade spanat in på hemsidan och jag grabbade genast åt mig en och provade den. Självklart blev det ett köp också. Eftersom jag var på jakt efter en ny bikini så var det ypperligt att jag hittade den och behöver nu inte irra runt för att leta efter en bikini inför beachen 09(haha), för det är minsann ett projekt! Så i sommar kommer jag att glida runt på stranden iförd min Calvin Klein baddräkt eller denna bikini från Matthew Williamson for H&M, låter mycket bra i mina öron, haha.

Det var faktiskt inte det enda som jag shoppade idag, utan jag köpte en svart kjol på Gina Tricot för endast 149 kr, ett riktigt kap! Tanken är att inviga den redan imorgon när jag ska jobba, får se lite vad jag har till. Funderar på att ha någon av mina älskade Ralph Lauren skjortor, men vi får se. Ska jobba i butiken i Göteborg hela helgen, ser faktiskt fram emot det! Speciellt när jag förra helgen gjorde en skiva med en massa sköna låtar. På skivan är det en salig blandning mellan The Killers, Lykke Li, Akon, Coldplay, The Kooks, Moby, m.m. Det är det jag gillar! Det enda minuset imorgon är att jag måste gå upp vid sju, men det är bara att bita ihop för att en förhoppningsvis väldigt rolig dag väntar på jobbet!

Vad som händer imorgonkväll är ännu inte spikat. Antingen blir det att vara med FAB Seven, eller så ska jag vara med min kära vän. Vad det än blir av de två alternativen så kommer det att bli en bra lördagkväll, det är jag säker på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback