8 maj

Igår hade vi tre stycken nationella prov i engelska. Reading, listening och speakning var det som stod på schemat hela dagen. Det var lite jobbigt att ha de tre på raken, men också otroligt skönt för att nu är alla engelskaprov avklarade. Efter att Fanny och jag haft speaking bar det var ner till stan en sväng och kikade i lite butiker. Jag fick äntligen tummen ur och köpte sprayen till mina Hunter, så nu ska de snyggas till. Efter en liten runda på stan i ösregnet gick vi och satte oss på Viskan en stund, riktigt mysigt! Vi stötte på flera av våra vänner i stan, trevligt.

Kvällen tillbringade jag hemma med mamma och pappa, riktigt skönt. Pratade med en av mina bästa killkompisar Tobbe en bra stund i telefon och då märkte jag hur mycket jag saknar honom. Resten och kvällen låg jag i soffan och kollade på min favoritfilm som jag inte sett på ett bra tag, "How to lose a guy in 10 days". Ja, det var en mysig fredagskväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback