30/4, en obeskrivligt bra dag!


Bild: Sandra och jag på Viskan förra torsdagen

Förra torsdagen var en fantastiskt bra dag! Solen sken, det var sista dagen på Kulturveckan som hade varit kanon, samt en långhelg väntade. Dagen tillbringades njutandes ute i solen. Vid sex-tiden möttes Fanny, Fia, Sandra, Erika och jag upp på Viskan för att äta och dricka gott innan kortegen. Efter kortegen bar det av till Viskan igen och då mötte även Elin upp oss. När vi varit där ytterligare en stund lämnade jag girlsen, som skulle fortsätta partyt, för att åka hem tillsammans med min kära vän för att sova hos honom, mys!

Ja, som ni säkert förstår så var det en fantastiskt dag på alla sätt och vis. Att få spendera dagen tillsammans med några av dem som man tycker om allra mest är oslagbart! Önskar nästan att jag kunde spola tillbaka tiden och uppleva 30 april igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback