Solen skiner och kreativiteten flödar!


Bild tagen av Sandra: Jag i torsdags

Solen skiner och kreativiteten flödar, kan det bli bättre? Nu när vädret är riktigt vårigt märker jag tydligt att min kreativa sida kommer fram, under de mörkaste månaderna ligger den på is, men nu har den blommat upp igen. Igår besökte jag Bead Place med Fanny och det var där det tog fart, gjorde ett besök där även idag. Igår så knepade jag ihop ett ceriset armband och idag har jag hunnit göra ytterligare ett. Lotta, Calle och Thilda var här igår och när Lotta fick se armbandet jag hade gjort ville hon ha ett likadant, så jag ska göra ett ceriset och ett blått. Idag gjorde jag ett till, fast i rött och ett som man kan vira två varv. De armband som jag gjort är flätade mockaband, kanon fina, om jag får säga det själv, haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att fixa i ordning mig till Erikas 18-års fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback