Friday the 13th

Gårdagen bestod av mys här hemma. Började kvällen med att jag tränade aerobics och jösses vilket pass det var! Jag var verkligen helt slut när jag gick därifrån, det var längesedan jag var så trött efter en träning och då är ändå de andra passen jobbiga. När jag kom hem gjorde jag en liten renovering av mig själv i form av att duscha, raka benen, smörja in mig i body lotion, göra hårinpackning och lägga en ansiktismask. Riktigt skönt!
Därefter följdes kvällen av en god middag med familjen, telefonsamtal med min kära vän och sedan kollade jag på tre avsnitt av "The City", flera veckor efter alla andra, haha. Än så länge kan jag säga att jag gillar det riktigt mycket!
Ja, det var en riktigt mysig fredagskväll, men det var en viss person som saknades...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback