Sommarlov!

Trots att regnet öste ner hela dagen igår var det en mycket bra dag! Dagen började med en väldigt bra skolavslutning i aulan och sedan bar det av ner till stan där Fanny, Fia och jag fikade på Espresso House. Efter fikan kollade vi på Teknis utspring och sedan när alla studenter åkte runt på flaken i stan. När vi kände att vi var alldeles för frusna åkte vi hem. Hemma tog jag mig en liten power nap och sedan åkte jag till Lindas studentmottagning som hon hade hemma hos sig, mycket trevligt! Vid klockan åtta var det middag med tjejerna på Viskan, vilket var lika mysigt som alltid. Vid tio-tiden traskade Fanny, Elin och jag till Daniel och Kalle där det var lite skönt folk. Blev att vi var där en stund och efter det drog vi alla in till stan igen. Där träffade jag min kära vän en snabbis och sedan bar det av hem.

Det jag håller på med nu är att packa inför de kommande tre veckornas konfirmationsläger som jag ska vara ledare på i år igen, tredje året i rad nu. Det blir som vanligt en vecka i Saltsjöbaden och två veckor i Strömstad, det enda som är annorlunda är att vi åker tillbaka till Saltis igen och har konfirmation där. Ytterligare en sak som skiljer årets läger från de tre andra är att det i år är i början av sommaren i stället för slutet. Måste säga att det känns lite konstigt att det är redan i början av sommaren och att jag åker redan imorgon! Känns om att jag inte riktigt förstått att jag har sommarlov än och sedan ska jag ställa in mig på att det är lägerdags, haha. Det är ett tufft liv jag lever, eller inte... haha Så imorgon flyttar jag in hos Mickis, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback