Lash Stiletto and coconut

Idag har jag inhandlat lite nödvändigheter så som ny mascara. Det fick bli "Lash Stiletto" från Maybelline. Tänkte att det kunde vara kul att testa på den. Jag brukar oftast vara ett stort fan av tjocka borstar så som Diorshow, Dramatic look 2000 calories från Max Factor, samt Colossal Volum' Express mascaran som jag hade från Maybelline nu senast. Min favorit måste jag säga är Diorshow. När jag var i Grekland i somras köpte jag Virtuôse från Lancôme, men den fick inte högsta betyg. Nu ska det bli spännande att se om "Lash Stiletto" håller måtten.
Inhandlade även en coconut body butter från Hawaiian Tropic, är väldigt svag för den doften. Hade tidigare tänkt att köpa coconut body buttern från The Body Shop som jag haft innan, men bestämde mig för att ge Hawaiian Tropic en chans. Nu ska jag bege mig ner till vår motionscykel och ta en sväng, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback