Time for dinner!

Nu är det tacopaj som gäller, som jag längtat! Ungefär varje dag så lyckas jag omedvetet berätta för stackars Elin, Sandra och Fanny vad jag äter och har ätit dagen innan. Jag har även en förmåga att skriva här vad jag äter, men saken är ju faktiskt att mat är bland det bästa som finns! Det är inte ofta jag är på dåligt humör, men de gånger som jag är det beror det oftast på att jag är hungrig. Tyvärr tror jag inte att jag är den enda som blir på dåligt humör när man är hungrig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

smakar det bra eller ?;D För att uppdatera om min tacogratäng var den helt outstanding och jag har massa kvar haha ;) Vi borde köra på ett taco-dinne-party då vi har vanlig tacos, taco paj och taco gratäng ;) Det kanske tom finns några goda taco drinkar haha ;)



Låt oss säga såhär: TACO är fab, bland det godaste som finns hoho=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback