Slitna jeans

I början av veckan när radar kvartetten var i stan efter skolan såg vi de snygga slitna jeansen från Gina Tricot. De var otroligt snygga till det överkomliga priset av 399 kr, dock var det bara ett litet fel, fickorna. Även fast det var sömmar på fickorna och jag vet att många kommer att ha dem så kan jag inte riktigt släppa dem! Innan har jag funderat lite på de från H&M Trend, men eftersom H&M inte har någon Trend avdelning här i Borås så känns det ju bättre att köpa de från Gina Tricot. En del av mig säger att jag ska vänta till alla andra snygga vårkläder kommer in, men en annan del av mig säger åt mig att fundera på att köpa dem. Det är svårt när man är kluven! Om man vill köpa dem så tror jag dock att man får besluta sig ganska snart för snart ryker de!
Jag har även sett på diverse olika bloggar att Bik Bok kommer att få hejdundrande snygga jeans! Dock köpte jag nyss ett par nya jeans, fast de var i och för sig mörka, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback