No plans for today

Idag är det första lördagen på ett bra tag som jag inte har något inplanerat, vilket faktiskt är ganska så skönt. Dock så blir man rastlös eftersom man inte vet vad man ska hitta på och då blir det lätt att man gör en massa onödigt. I princip det enda som jag gjort sedan jag vaknade vid kl. 11 idag har varit att sitta här vid datorn, sova i soffan och prata i telefon. Well, det är inte fy skam det heller, men nu måste jag ta tag i denna dag innan jag får panik!

Varken pappa, mamma eller Johan är hemma, så jag hela huset till förfogande, skönt! Funderar på ifall jag ska ta mig en dusch och sedan ta mig en promenad. Kanske gå ner till Maxi en sväng? Hm...
Jo, men så får det nog bli! Tänkte gå ner och köpa lite naturgodis och när jag kommer tillbaka ska jag lägga mig i soffan och kolla på Sex and the City filmen. Fick hem den i brevlådan igår. Innan jag tar och gör något av mina planer måste jag slänga ihop något ätbart. Orkade inte äta när övriga familjen åt, så nu ska jag slänga ihop en sallad tills vi ska äta middag senare ikväll när de kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback