Flounces


Bild: gossipgirlinsider.com

När min inspiration är på noll, som den är nu, då blir det oftast att jag spanar in bilder på Gossip Girl Insider.
På lördag är jag bjuden på Sandras 18-års fest med temat "Black and white". Jag har fullt med svarta klänningar i garderoben, men ingen som känns rolig. Jag har provat flera stycken och funderat på olika kombinationer, men inget har känts som någon riktig hit och det är ju så man ska känna! Mamma och jag har varit inne på spåret att kanske sy ihop något, men vi får se hur det blir med den saken. Allra helst av allt så skulle jag vilja bära linnet som Blair Waldorf bär på bilden ovan. Om jag inte skulle ha det tillsammans med en svart kjol som hon har så skulle jag ha det till ett par svarta snygga jeans.

Som tur är det bara söndag så har jag några dagar att bestämma mig om vad jag ska ha på mig, så jag hoppas att inspirationen kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: F

DET LINNET- är to die for.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback