De tre musketörerna!


Mickis, Anders och jag lever som i ett kollektiv, haha. Mitt rum är fullt  med kläder, datorer, kuddar och täcken. Sängen är som en enda röra, haha. Det blev att vi sov alla tre i mitt rum och det gick fin fint! Dock så har det inte blivit alldeles för många timmars sömn, utan jag somnade vid kl. 5 och de andra ännu senare, haha. 
Kvällen hos Elin igår var kanon mysig och när vi kom hem vid halv tolv så intog vi tre soffan och kollade på Förtrollad. Även fast vi har två soffor så lade vi oss i en hög i en av dem, haha. 

Som ni hör så är det mys på hög nivå här hemma! Idag ska vi bara mysa runt. Vi ligger fortfarande i sängarna och bara snackar och myser. Jag förflyttaa de mig dock till extrasängen nyss och övertog Anders dator och Spotify, nice! Snart så ska vi väl alla ta och fräscha till oss i form av att ta en dusch, dock inte tillsammans, haha. Ja, som ni hör så går det absolut ingen nöd på mig, kommer sakna dem när de åker imorgon. Innan det bär av upp till Stockholm igen för dem och det är dags för skolan för min del så blir det Jolina-rea, yes! 

Mickis, Anders och jag - De tre musketörerna

Kommentarer
Postat av: M

Fyfan va bra vi hade de! love you mucho grande

2009-01-10 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback