Ansökan om studier utomlands


Bild: Jag i Spanien under början av 2007

Håller just nu på att fylla i ansökan om att studera i Fuengirola i trean. Jag stod i valet och kvalet om jag skulle välja Madrid i stället, men södra Spanien känns faktiskt lite mer lockande även fast jag oftast dras mer till storstad och puls. Eftersom vi har släkt som har lägenhet i södra Spanien och jag varit där två gånger tidigare, så kände jag att kusten lockade mest. Samt så är det den Svenska skolan i Fuengirola som jag har mest vetskap om och av det jag hört så verkar det väldigt bra. Det är fem stycken ifrån Borås stad som beviljas att studera utomlands då de betalar för hela kalaset. Så det är ju absolut inte säkert att man blir en av dem, men man kan ju alltid söka!

Kommentarer
Postat av: F

Fin bild honey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback