Visningen på HBC


Bild: Erika Sahlström

Kom nyss på att jag måste ju berätta för er om gårdagen!
Vid klockan 18 började minglet på HBC där de bjöd på champange och buffé. Där minglade Fanny, mormor och jag runt i ungefär en timma tills hårvisningen började. Visningen var lika bra som jag hade förväntat mig, men det är ju inte så konstigt när Calle är en otroligt duktig frisör. Man kände sig riktigt stolt över att ha honom som frisör när han stylade modellerna. De flesta modellerna hade korta frisyrer och riktigt snygga sådana också!

När visningen var över och vi druckit lite mer champange, gick jag och mina kära vänner till Vimmel där vi fortsatte vår otroligt trevliga kväll!

Kommentarer
Postat av: erikasahlström

självklart lillaemms;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback