Två rejäla shoppingdagar

Jag har spenderat både min tisdag och onsdag i Göteborg. I tisdags blev det en heldag där med la familia och idag med Fanny och Erika. Detta är vad jag har inhandlat under dessa dagar:

Jacka - Cheap Monday
Vantar - Cheap Monday
Klänning - Monki
Långklänning - Zara
Ljusa slitna jeans - Zara
Blommig chiffongklänning - Zara

Som ni hör så behöver inte jag köpa några nya kläder på ett bra tag! Insåg faktiskt att jag inte shoppat något sedan jag köpte mina Filippa K jeans i början av januari, eller jo Adidasdressen, men inget annat. Så kände att jag faktiskt kunde unna mig två rejäla shoppingdagar. Jackan, vantarna, klänningen från Monki och långklänningen fyndade jag till ett löjligt billigt pris. Jeansen och den blommiga klänningen var det också bra pris på, 299 kr st. Av en ren slump sprang jag på jeansen från Zara och kunde inte låta bli att köpa dem. Jag har varit på jakt efter ett par snygga slitna jeans och då var det bara att slå till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback