Rulla in på beachen?

Till middag idag blev det en god fisksoppa i det kalla februari-vädret. Nu så har jag just druckit upp mitt te och ätit min hallonpaj med vaniljsås, vart ska detta sluta? haha Det kommer nog att sluta med att jag rullar in på beachen i sommar, haha. Nej, det tror jag i och för sig inte, men om fallet hade varit så är det väl inte det hela världen?
Under de senaste veckorna så har jag inte hunnit förnya mitt träningskort på Friskis & Svettis, då det varit skola och annat i vägen. Men nu är jag taggad på att dra igång igen! Min plan var att köpa kortet nu i dagarna. Är väldigt sugen på att träna mitt favoritpass, aerobics 2. Eftersom vi har lov nästa vecka så hoppas jag att kan ta igen några av de pass som jag gått miste om under dessa veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback