Nytt rekord!

Jag måste ha slått något nytt rekord för jag har aldrig varit klar 30 minuter innan jag ska gå till bussen förut. I vanliga fall brukar det vara så att jag stressar med sminkningen det sista och får springa ner till bussen 5 minuter innan den går. Även Fanny blev förvånad när hon ringde: Oj, du är i tid idag!
Det sista jag ska göra innan jag går är att kolla så att jag har allt i väskan och ta ett sprut av min nya parfym. Min Daisy från Marc Jacobs har nämligen fått konkurrens av en spansk nykomling. Min mormor kom hem från Gran Canaria i lördags och då hade hon med sig en parfym hem till mig. Tydligen var det den populäraste bland unga tjejer där nere!

Kommentarer
Postat av: erikasahlström

haha emma då:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback