En riktig toppen söndag!

Idag har det varit en riktig toppen söndag! Dagen börjades vid 11-tiden på Café Viskan där Elin, Fanny, Erika och jag började att fixa och trixa med fotoalbumet som vi skulle ge Sandra. Vid 13-tiden anlände Sandra och vi andra hade smidit ihop en liten plan och hon förstod ingenting, haha. När Sandra fick sitt album fick vi precis den reaktionen vi ville ha av henne. Fikan var riktigt mysig, lite tråkigt bara att inte hela "Fab Seven" var samlade.
Promenerade både till och från stan, riktigt skönt när det var så fint väder! Hade följe med Fanny en bit hem.

När jag kom hem hade mamma gjort en riktigt god söndagsmiddag som bestod av bakoninlindad kycklingfilé, rotfrukter i ugn, god sås och sallad. Min kusin Lollo kom förbi och åt middag tillsammans med oss och med sig hade hon med sig en alldeles fantastisk present till mig. En present för att jag ska passa Higgins nästa helg och sedan några gånger framöver. Presenten bestod av en likadan skinnväst som hon har från Pour. Jag blev helt mållös ska jag tala om för er!
Vid 17-tiden kom Elin och vi höll på att arbeta med vår religionsredovisning, fika och snick snacka en massa enda till klockan 21.30, mys!

Som ni hör så har jag haft en fullspäckad söndag, men oj vad bra den har varit! Måste säga att den här helgen känns som om den har varit jättelång, vet inte riktigt vad det är men skönt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback