En bra start på dagen!

Min start på denna dag var faktiskt riktigt bra! Jag gick raka vägen från sängen in till duschen klockan tio i sju och därefter klädde jag på mig och fixade i ordning mig. Tanken var nämligen att gå på mattestödet som började klockan åtta, men när mamma och Johan skulle åka innan halv åtta någon gång bestämde jag mig för att räkna matte hemma i stället. Det var ett väldigt bra beslut ska jag säga er! När de hade åkt och jag hade fixat i ordning mig satte jag med vid frukostbordet med te, juice, smörgåsar och matteboken. Räknade i ungefär 50 minuter innan det var dags att traska till skolan. Jag gick till skolan i bra tid och slapp stressa, skönt! Jag ska satsa på fler mornar som denna.

Nu ska jag cykla en stund på vår motionscykel, sedan blir det en snabb dusch och matte som gäller. Just det, min iPod är inte laddad, har jag tur är Johans det. Att jag lånar hans är nog inte populärt, men det han inte vet har han inte ont utav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback