Dagens funderingar

Ute skiner solen och jag sitter inne och lyssnar på min Party-playlist på Spotify. Funderar lite på vad jag ska hitta på idag fram tills visningen, hm... Mamma frågade om jag ville följa med ner till stan tillsammans med min moster och mormor, men de två senaste dagarna har jag ju inte gjort något annat än att kolla i butiker, så jag var sådär sugen på det. Jag var inne ett tag på att gå ner till Friskis och träna nu kl. 12, men det hoppade jag. Det som jag funderar på nu är att ta en promenad eller läsa Still, kan vara skönt att få den boken utläst nu. Egentligen borde jag plugga matte och skriva på mitt retoriktal, usch... Ja, det får nog trots allt bli att plugga för min del. Får kompensera det tråkiga med att jag kommer att få det roligt i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback