2/2-09


Bild: Några av mina klasskamrater och jag, även kallade "Stillgruppen"


Började dagen med en sovmorgon till kl. 10.40. När jag gick till skolan sken solen och det var riktigt friskt och skönt ute.
På religion B-lektionen, som var får första lektion, avklarade Elin och jag vår redovisning. Är riktigt nöjd med den och framförallt power pointen vi gjorde! Efter det återstod lektionerna svenska och retorik innan vi kunde gå hem.

Direkt när jag kom hem började jag att fixa och trixa med mitt retorik kollegieblock och började på läxan till onsdag. Vid 19-tiden sedan blev jag så trött så att jag gick jag lade mig. Vaknade sedan upp nu för ett tag sedan och då det stod hemmagjorda hamburgare på matbordet med fullkornsbröd, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback