Koppartrans


Bild: Jag för Koppartrans

Fann den här bilden på datorn, det var minsann inte igår den togs! Tog bilden för Koppartrans sommaren 06. Tog både enskilda bilder och gruppbilder, det var otroligt roligt!

I somras så satt en killkompis och jag och bläddare i hans Slitz -tidningar. Jag satt och bläddrade i ett gammalt nummer och vet ni vad jag fann då? Jo, jag fann en av gruppbilderna som vi tog, men hela var tyvärr inte med. Så precis där jag och de andra skulle stått så hade de kapat den. Det var lite synd, men ändå väldigt roligt att den var med. Jag blev jätteförvånad när jag såg den så jag utbrast:
- Men titta där skulle jag stått!
- Va skulle du?!
- Ja, min arm ska komma precis där, säger jag och pekar.
- Coolt!

Fick någon vecka senare hör av en annan killkompis: Jasså, är det du som är Slitzbruden?
Kul att bli kallad det, eller inte, haha.

Kommentarer
Postat av: sandra

Yeah baby ;) woohoo

Postat av: Bauhn

Haha, håll den här takten och du kommer att vara på framsidan lagom till din 18-årsdag ;)

2008-09-11 @ 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback