Ibland är enkelheten snyggast!


Bild: Net-a-porter.com

Nu i höst vill jag glida runt i en massa mysiga koftor, tröjor och klänningar. Tröjan ovan kommer ifrån By Malene Birger, som är ett av mina favorit märken. Om jag inte minns helt fel så har jag sett den inne på Jolina här hemma i stan och den är minst lika fin i verkligheten! Egentligen är det inget speciellt med den, men ibland är enkeltheten snyggast.

Ja, som ni förstår så skulle denna gärna få flytta in i min garderob. Vi får väl se vad man lägger slantarna på i höst, det är mycket nytt som man vill ha. Jag åker till Paris om 3 veckor och innan dess hade jag inte tänkt att det skulle bli något nytt tillskott i garderoben, den fick ju faktiskt tillökning förra veckan. Har köpt ganska mycket nya kläder nu ett tag så lite måtta får det ju vara, haha. Well well, det är mitt mål, men man ska aldrig säga aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback