Bekvämligaste outfiten på länge

Skönare outfit än vad jag hade på mig idag får man leta efter. Invigde mina loose fit chinos ifrån Tommy Hilfiger, som är lika sköna som pjamasbyxor. Till det hade jag bara en vanlig vit långärmad bastopp, sjal och mina röda Converse. För att toppa bekvämligheten tog jag glasögon och slängde upp håret i en knut. Ja, det kanske inte vara världens sensation till outfit, men ack så skön!

På tal om glasögon, beställde ett par nya förra veckan ifrån Smarteyes. Så nu väntar jag ivrigt på att de ska komma, de skulle komma inom en vecka sa de och jag beställde dem i torsdags. Antagligen så kommer det på onsdag-torsdag någon gång, gött! 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vad kul! Can't wait to see them on you. Det tog endast 4 dagar innan min kom! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback