4 september

Efter skolan idag så var jag och fikade med en nyfunnen vän, väldigt trevligt. Var väldigt nervös innan vi skulle fika, men när vi träffades släppte allt, skönt!
Såg nyss att klockan redan är efter åtta och jag har inte packat inför imorgon, åker till Stockholm då. Drömde härom natten att jag knappt hade packat någonting, så nu är jag nojigt för att jag ska glömma något! haha Det är ju bara en helg jag är borta så det är i och för sig lugnt, Stockholm är ju inte heller världens ände om man säger så. Pratade med min nanny innan och tydligen blir det krök och bastu imorgon, det låter inte helt fel! Tydligen var jag den enda tjejen bland 8 killar, haha. Men det blir nog lika roligt som alltid! Får väl slänga ner badkläder, kanske min nya Calvin Klein baddräkt?

Nej, nu ska jag ta tag i det här! Måste plugga lite också, och äta. Mina matvanor den senaste veckan har rubbats totalt, känns inte riktigt som om jag har någon större aptit längre. Strange...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback