Utan den konternueliga kontakten känns det tomt


Bild: Anders & Mickis när vi var hemma hos Anders och lagade lunch

Det har verkligen varit full fart den senaste tiden, både i skolan och på fritiden. Det är i och för sig otroligt kul att det händer saker hela tiden, men tyvärr så kommer andra saker i skumundan. Igår till exempel när jag låg i sängen och skulle somna så kom jag på hur längesedan det verkligen var jag pratade med en av mina bästa vänner Anders. Jag kom fram till att det var ungefär tre veckor sedan vi pratade sist, illa. Vi har skrivit till varandra lite på Facebook och så, men inte pratat i telefon. Kände en enorm saknad och slänge iväg ett sms igår, så nu ikväll har vi suttit och pratat i en timma. Det känns skönt i själen på något vis.
En annan av mina närmaste vänner, Mickis, har jag inte heller pratat med på säkert lika länge. Så henne ska jag också prata med i veckan. Det känns tomt när man inte har den där konternueliga kontakten som man annars alltid har. När det kommer massa andra saker i vägen som tar tid, till exempel skolan. Dock så är det ju så för alla så folk har förstående, men jag avskyr ändå när man inte hinner göra allt man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback