Resa är en av de bästa sakerna jag vet!



Ja, nu är det minsann inte många dagar kvar tills det bär av till Paris och Disneyland. Som jag längtar! Mamma och jag satt i söndags och spanade in vilket hotell vi ska bo på, det är nämligen mormor som bokat. Måste säga att det såg riktigt fräscht ut. Kanske det bästa av allt är att det ligger ett shoppingcenter med 200 buktiker mitt emot, I like it!
När vi kommer fram på torsdag så är tanken att vi ska tillbringa dagen i Paris. Fredagen och lördagen senast kommer vi att tillbringa på Disneyland, ska bli otroligt kul! Sedan på söndag är det dags för hemfärd.

Jag finner knappt ord om hur roligt det ska bli att åka iväg, framför allt att komma till Paris igen! Förra hösten var jag också i Frankrike. Vi spenderade en dag i av det jag hann uppleva då så kan jag konstatera att jag verkligen älskar den staden! Det är verkligen en stad som man någon gång i sitt liv måste besöka! Jag är otroligt glad över att det är andra gången jag får möjligheten att besöka staden och jag hoppas verkligen inte att det är den sista!
Resa är en av de bästa sakerna jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback