It's fashion with holes!

Image Hosted by ImageShack.us
Bild: fashiontoast.com

På den senaste tiden så är det en hel del som lagt den kreativa sidan till och klippt hål i sina leggings. Först såg jag det på Sofi Fahrman som hade inspirerats av en modell som gjort det och jag har även sett att några av mina snyggt klädda vänner har gjort det. Jag tycker faktiskt att det kan vara riktigt snyggt! Om man matchar det på ett bra sätt vill säga, vilket jag hittills sett folk göra. Personligen så är det kanske inte riktigt min stil, men jag måste säga att jag också är lite små sugen. Dock så är det ju inte så roligt att se alla gå runt i det, men det bästa är ju att man kan klippa hålen på så många olika sätt och sätta en personlig prägel över det hela. Vem vet, inom en snart framtid så kanske det är jag som sätter saxen i leggingsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback