I gamla goda vänners lag

Idag har jag tillbringat första riktiga lovdagen i gamla goda vänners lag. Var ute och gick i det fina vädret tillsammans med min förra bästa killkompis Viktor och hans kusin Fredrik. Viktor och jag umgicks jämt på mellanstadiet, eftersom vi bor 5 minuter ifrån varandra så var det lätt att bara kila över till varandra. Fredrik umgicks också med oss när vi var mindre, han bor uppe på Tjörn och varje gång han hälsade på Viktor umgicks vi. Det var otroligt kul att umgås igen! Efter vi hade varit ute och gått i över en timma så gick vi hem till Viktor och satt och pratade en massa. Imorgon är jag bjuden dit på lunch innan det är dags för Fredrik att bege sig hem, trevligt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback