Grå måndag

Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igår. Jag har en massa att berätta och en massa bilder att lägga upp, men det kommer jag tyvärr inte göra just nu. Har en hel del i skolan, men när det lugnat sig så ska det bli en uppdatering utan dess like, haha.
Eftersom jag missade historia-provet i fredags så satt jag kvar två timmar efter skolan och gjorde det, inge vidare kul. Var helt slut efter att ha suttit och skrivit en massa, man blev ju inte direkt piggare av att mötas av att det var helt grått ute och att det regnade. Well well, det är väl bara att förbereda sig för fler sådana dagar. Nu ska jag öva mer inför spanska provet vi har imorgon. Att ha två prov i rad direkt efter helgen är minsann ingen höjdare, men på ett sätt skönt för att då har man resten av veckan fri. Dock har vi två prov nästa vecka också som behöver pluggas till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback