Fika hela dagen lång

Idag har Fanny och jag tillbringat ungefär fyra timmarCafé Viskan. Tanken var att vi skulle sitta där och plugga, men det blev det inte så mycket av. Efter att vi suttit på Viskan i ungefär en halvtimma så joinade Erika, Viktor och Oscar oss, vilket var väldigt trevligt. Där satt vi alla i ungefär tre timmar, Erika gick lite tidigare. När alla hade gått sedan så satt vi kvar själva och började på labbrapporten, dock så var vi inte själva länge utan Anton och Fudde joinade oss. Efter en stund så gav vi upp hoppet på att plugga så vi alla begav oss till H&M en sväng och kikade lite innan det bar av hem.
Att vi inte fick pluggat så mycket gör faktiskt ingenting, utan det var otroligt mysigt att tillbringa större delen av dagen på ett café i goda vänners lag. Jag är otroligt lyckligt lottad som har den umgängeskretsen som jag har!

På fredag ska Fanny och jag åka till Göteborg och mysa och sedan på lördag ska hela gänget träffas, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback