Borde inte känna stress

Enda sedan jag kom hem idag så har jag känt mig jättestressad, dock inte nu längre. Saken är den att jag inte borde ha något att vara stressad över då jag har lov och bara ska njuta. Kom sedan på vad jag var stressad över och det är över saker som måste pluggas. Eller egentligen måste inte vissa av dessa saker göras, utan det är jag själv som vill bli av med det. Så nu ikväll så har jag nästan skrivit klart labbrapporten, jag har jobbat mycket på en spanska sammanfattning och jag känner mig inte stressad längre. Imorgon hade jag tänkt att skriva klart spanska sammanfattningen och sedan kanske labbrapporten. Nu stänger jag ner datorn för idag och går och lägger mig i min nybäddade säng. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback