We know how to work it!


Bild: Sandra, Ida, Erika, jag & Fanny

Det var en otroligt rolig kväll igår, som alltid då man umgås med underbara vänner! Kvällen började med att jag åkte till Fanny ganska tidigt för att göra i ordning mig där. Väl ett tag efter så fick vi sällskap och Sandra, Erika och Ida. Där hade vi tjejer en rolig förfest med spel och grejer i väntan på att killarna skulle komma. Efter en stund så fick vi reda på att killarnas förfest hade urartat till en fest, då var det bara för oss att ta bussen som gick vi kl. 21 och pallra oss till dem. När vi väl kom till Philip så var festen i full gång och alla verkade på g. Det var en salig blandning av folk som man kände och folk som man inte träffat tidigare. Så när vi kom dit så var det bara att inta dansgolvet and visa hur det ska gå till helt enkelt. Dansade, skrattade och pratade höll vi på med tills klockan blev halv tre, då Fanny, Viktor och jag tog bussen hem till Fanny. Väl hemma hos Fanny så var det rostade mackor med ägg på som gällde och lite snick snack vid köksbordet, klockan fyra sedan så gick vi och lade oss.
Klockan elva idag ställde Fanny och jag klockan på och käkade frukost. Viktor orkade inte pallra sig upp, haha. Efter frukosten så låg vi och pratade en stund och vid ett tiden sedan så kom mamma och hämtade mig.

Sedan dess så har jag pluggat lite och träffat Anna. Nu hade jag tänkt att fortsätta att plugga, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback