Next: Gossip Girl-middag

Klänningen är på, håret är klart och sminkningen är klar! Mamma gjorde sminket och jag gjorde i ordning håret. I stället för att locka det som jag hade tänkt , så framhävde jag mina mitt egna självfall. Jag gjorde så att jag blåste håret och sedan så kramade upp lockarna med hjälp av wax. Fick precis sådana lockar som jag hade tänkt ifrån början. Har nu sedan satt upp håret i en låg hästsvans och knutit stort svart siden rosett i håret. Blev lite Serena-aktigt, haha.
Sminkningen blev ganska neutral, precis så jag vill ha det. Mamma gjorde så att hon fyllde i mina ögonbryn och sedan lade hon två olika bruna skuggor på ögonlocken. Till det så har jag färgad dagkräm, concealer, mascara, rosa rouge och highlighter. När jag räknar upp det så låter det ganska mycket, haha. Det är "mycket" till skillnad mot vad jag har i vanliga fall. Då har jag endast mascara, concealer och rouge/bronzing pearls.

Nu ska jag fixa det sista lite här hemma innan jag tar bussen ner till stan och möter de andra. Ida, Sandra, Elin, Fanny och jag tar nämligen bussen tillsammans upp till Sofia. Tror att det kommer att bli en toppen kväll!


Kommentarer
Postat av: Bauhn

No offence, men det är ju nästan så mycket plast på dig så att du går att panta nu ikväll ;>

2008-11-16 @ 01:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback