"Hamburgaren!"


Hela dagen har jag gått och skrattat åt saker som hände igår. Ja, även fast roliga saker hände igår, förra veckan eller för ett år sedan så kan jag fortfarande tycka att det är lika kul, haha. Jag älskar att återberätta massa roliga händelser och sedan skratta åt dem igen, gärna flera gånger om, haha. Vissa tycker inte alls det är roligt att återberätta saker, men det tycker jag! Igår skrattade jag så mycket vissa gånger så att jag knappt kunde stå. Bland annat när en viss ung herre körde sitt partymove och verkligen shaka till "Alla som inte dansar". Sedan när Ida och jag körde vår klassiker, hamburgaren. När vi kör den annars så brukar vårt bestående offer utbrista "Nej, nej, nej", även fast man ser att personen i fråga tycker det är lite små kul. Vårt nya så kallade offer sa minsann inte nej, utan dansade glatt med, haha.
Han frågade vem som var brödet och osten, eftersom han var köttet. Vi sa att vi var brödet och att han kunde få vara osten. "Jag har dressing också!" utbrast han ironiskt. Både Ida och jag blev ganska ställda och sedan brast vi alla ut i asgarv. Jag älskar när folk kommer med klockrena kommentarer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback