Longchamp


Bild: longchamp.com

Igår inhandlade jag en finfin liten sak, nämligen en brun Longchampväska. Att köpa en Longchampväska har stått på tapeten i säkert ett år, om inte mer. I går så blev det ett ypperligt tillfälle att köpa en då de var 50% på dem på Väsklagret i stan. De ska nämligen inte ha de mer eftersom de tydligen inte hade gått så bra i Borås. De tyckte att de var lite konstigt eftersom var och varannan går runt med en på armen i Stockholm.

Jag stod i valet och kvalet om jag skulle köpa en svart, brun eller grön. Helst hade jag velat haft marinblå, men det fanns inte. En svart hade jag tänkt köpa innan jag fick min marinblå portmonä och necessär/clutch och i somras. Den passar nämligen bra till min svarta och bruna Mulberryplånbok, men det blev inte att jag köpte den. Mamma och jag kom  på att det är snyggare med marinblått och brunt, än marinblått och svart. Så till min bruna nya darling kan jag både ha min marinblå portmonä och necesär/clutch, samt min svarta och bruna Mulberryplånbok. Stormatcharen som jag är, haha.
En ny väska betyder verkligen lycka för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback