Stövlar

Zooma
Bild: ellos.se

Jag har letat i princip överallt efter ett par stövlar att ha nu i vinter. Det jag har letat efter är ett par svarta skinn i ridstövelmodell. Jag har hittat flera som har haft potensial, men att lägga ut en halv förmögenhet känns inte särskillt lockande. Det finns ju så mycket annat fint att lägga pengarna på, än att lägga 2500 kr på ett par stövlar.
Nu har jag i alla fall äntligen hittat ett par stövlar som jag tycker om! Hittade de, tro det eller ej, på Ellos hemsida. Så nu har mamma beställt dem och jag hoppas på att de är lika fina i verkligenheten. Beställde snabbleverans så det är beräknat att de kommer på tisdag, så jag får hoppas att jag inte blir missnöjd!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grymt snygga stövlar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback