Resursdag, scones och matte

Idag så har vi haft resursdag, vilket är detsamma som studiedag. Jag började dagen med att gå upp vid tio tiden, sedan så satte jag igång att fixa och trixa lite hemma. Vid tolv tiden sedan så kom Fanny hem till mig och då var jag i full gång med att baka scones. Till en början trodde jag att det skulle bli en katastrof av allt ihop, men tillslut så fick jag ihop något som liknade och smakade som scones. Hemma hos mig så åt vi scones, drack julmust och snick snackade innan vid tog oss en kort sväng på stan. Efter att Fanny åkt och jag hängt undan en klänning så tog jag bussen hem.

Sedan dess har jag räknat en massa matte, druckit te, ätit mer scones och ätit middag. Det som jag ska göra resten av kvällen är att plugga matte fram tills klockan blir nio och sedan så ska jag kolla på "Oskyldigt dömd", om våra parabol vill samarbeta vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback