Jag har en bra känsla inom mig


Bild: Mitt fadderbarn Victor och jag på konfirmationsmiddagen denna sommaren

Jag har en väldigt bra känsla inom mig. På fredag så är det nämligen återträff i Saltsjöbaden för sommarens konfirmationsläger som jag var ledare på. Det ska bli otroligt att träffa igen! Sist vi sågs allihop var i början av september och det var väldigt längesedan. Pratade med Mickis en snabbis innan och vi båda längtar otroligt mycket efter att ses. Det är verkligen en stor saknad man har inom sig när man inte har träffat några av sina bästa vänner två månader. Hur som helst är är jag otroligt taggad inför veckan som kommer. Den kommer att bestå av en del pluggande, har nämligen två prov som väntar. Ett prov i historia och ett prov i spanska, dock så tycker jag om de båda ämnena så det ska bara bli roligt.

Kommentarer
Postat av: mowgli

prov i spanska och historia ska bli ROLIGT?!?! hos nån har ju vintern stigit till huvvet! på tal om att inte ha träffats på läge...hinthint... innan eller efter vecka 50, och innan jul hurdudu! har ju inte ens berättat om min frankrike resa än! skandal. jaja, ha då kul på proven då... och fantastikst i sthlm!!! kramar och pussar och kärlek <3<3<3<3<3<3

2008-11-24 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback