Fin skapelse


Bild: my-wardrobe.com

När jag var inne en kort sväng på Jolina idag såg jag denna fina skapelse. Den kommer ifrån By Malene Birger, som är ett av mina favoritmärke. Koftan skulle mer än gärna få flytta in i min garderob, dock så var väl priset inte så vänligt. Men men, önska kan man ju. Det som står på prioritet nummer ett är nog ett par Filippa K jeans, är väldigt sugen på att köpa mig ett par. Jag har en salig blandning av jeans sedan tidigare. Allt ifrån två par Seven for all mankind, Lord Richard till Gina Tricot och H&M. Dock så har jag inga ifrån Filippa K och jag har spanat in dem ett bra tag nu. Tycker att de har snygga tvättar och modeller. Så som det ser nu, så skulle det vara en bra investering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback