Dancy time!


Dancy time - Priddyboys

Nu har jag packat ner det sista som ska med i resväskan, hoppas att jag fått med allt. Imorgon går tåget mot huvudstaden kl. 16.03 och där ska jag spendera ungefär fyra timmar, på tåget alltså. För en gång skull så behöver jag inte plugga en massa på varken dit vägen eller hemvägen, känns väldigt skönt! Så jag kan bara njuta av det nya numret av Damernas Värld, en bra bok och skön musik, lovely! Jag är hur taggad som helst, ska bli otroligt kul att träffa mina kära vänner och släktingar!
Innan det bär av till Stockholm så är det självklart skola som gäller, dock inte så länge. Eftersom jag hade historia-provet idag så har jag ingen historia imorgon bitti, vilket betyder att jag börjar kl. 10.10. Sedan så har jag ingen spanska heller, det resulterar till att jag slutar efter tidningsjournalistiken kl. 13.20. Då ska jag hem till min älskade mormor, där ska jag fräscha till mig och sedan umgås lite med henne innan tåget går. Kände att jag inte ville ha samma kläder på återträffen i Saltis som under dagen i skolan, lite fräsch måste man ju vara, haha. Så då är det perfekt att mormor bor i stan så att jag kan slinka in och duscha hos henne.

Nu är det läggdags som gäller, ska bli skönt med sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback