Dags att gå loss med saxen


Bild: aftonbladet.se/sofismode

För ett tag sedan skrev jag om att jag var sugen på att klippa hål i mina tights och nu har suget blivit ännu större! Mina vänner Fanny, Erika och Sofia har gjort det och de bär upp det med bravur! I stället för att klippa i sidan som många gjort så klippte Fanny mitt fram på låret, otroligt snyggt! Spana in hennes blogg,
www.soderstrome.blogg.se, för att se mer!
Så nu i dagarna hade jag tänkt att ta mod och också klippa hål i tightsen. Eftersom jag ändå behöver köpa ett par nya så kan jag lika väl exprimentera med de gamla. Min tanke är att klippa hålen så att de blir som modellen Anja Rubik (bilden ovan) har på sina. Vad tror ni om det?  

Kommentarer
Postat av: Fanny

Så blir nog jättesnyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback