Vattenskidor

Åh, det har varit en helt fantastisk dag idag! Har varit ute med min kusin Lollo och hennes son Anton vid Vattenskidklubben hela dagen, sov hos dem från igår till idag. Ute på Vattenskidklubben var det hur nice som helst! Åkte vattenskidor för första gång idag, det tog väldigt många gånger innan jag väl kom upp, men sen så klarade jag det minsann! Det svåra är inte att åka, utan det är att komma upp. Det är så himla mycket man ska tänka på. Man ska låta båten dra upp en och inte ställa sig för tidigt, ha raka armar, böjda ben och en rad andra saker. Ja, ni märker ju att det är mycket man ska hålla koll på.

Vi har inte bara åkt vattenskidor, utan vi har solat, badat(utan våtdräkt) och grillat. Har varit helt underbart att slippa behöva tänka på skolan, amazing! När Lollo frågade igår ifall jag ville följa med var jag tvungen att tänka efter ifall det inte var något jag skulle plugga på, men det var det ju inte. Ja, det har varit en jättemysig dag verkligen. Det jag ska göra nu är att duscha, äta och bara ta det lugnt, skönt!

Kommentarer
Postat av: Bauhn

jag vill se bilder på dina krascher :D

2008-05-31 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback