Varm i hjärtat...

Var nyss ute och lämnade lite saker i bilen och då mötte jag min nya kompis, Mille. Han är min granne och är två år, hur söt som helst. Igår snackade vi en massa och vi pratade även lite nyss, haha. De är för söta de där små.
När jag såg Mille så kom jag och tänka på mitt gudbarn Leo. Jag saknar den lille krabaten, om mindre än en månad fyller han två år. Vart har dessa två år tagit vägen? Jag tyckte att han var en liten bebis nyss, jag kan tänka mig hur Henke och Tessan känner, hehe.

Fick ett urgulligt vykort ifrån Leo förra veckan. Framsidan bestod av han själv sittandes på deras balkong, sötnos! På kortet stod det att de ska flytta och att han hade fått sina föräldrar att flytta närmare mina vänner i Saltsjöbaden. Han hoppades att jag kommer och hälsar på snart, när jag kommer ska jag få bo i hans rum. När jag fick det kortet blev jag verkligen hur glad som helst. Tänk att sådana småsaker kan göra att man blir alldeles varm i hjärtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback