Kirsten Dunst for Miu Miu


Bild: miumiu.com

Bilderna som Kirsten Dunst tagit för Miu Miu s/s08 är verkligen lovely!
När bilderna var nya och spreds runt om i bloggvärlden tänkte jag inte så mycket på dem, men sedan jag besökte Miu Miu's hemsida förra veckan fastnade jag för dem rejält.
Det är något speciellt med bilderna som man inte kan sätta fingret på. Det är någon slags mystik som vilar över dem.
Det är svårt att förklara, men fantastiska är de i alla fall.

Kirsten Dunst är otroligt vacker på bilderna. Kläderna, skorna och väskorna som hon bär gör att hon bara blir ännu vackrare! Om jag skulle ha de kläderna i min ägo skulle jag bära dem varje dag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

De är jättefina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback