Två timmar spenderade på rea

Kom hem för ungefär en timma sedan, har nämligen vart på JC-rea med Elin. Jag brukar aldrig handla på JC, inte Elin heller, men vi gav det en chans och det var tur det! Med mig hem fick jag en vit kortärmad blus och en rutig klänning i marinblått, rött och vitt. Älskar marint så det var ingen tvekan om att jag skulle köpa den. Köpte även en T-shirt till Johan, visste är jag en hygglig syster?
Vi gick till rean vid kl. 18 och kom ut därifrån två timmar senare, ena timmen gick åt till att stå i en mils lång kö. Nu känner jag mig inte allt för fräsch trots att jag duschade i morses. Efter en hel dag i värmen är man inte riktigt på sin fräschaste sida, haha. Strax ska jag bege mig in i duschen och sedan ska jag lägga mig och läsa min engelskabok. Den är det enda plugg jag har kvar denna termin, score!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback